Industria call center-urilor este un domeniu care se dezvolta in criza si ofera sansa multor tineri aflati la inceput de cariera sa isi gaseasca un job din care isi poate completa veniturile, peste 3,4 milioane de europeni activand in acest sector.
Specialistii in domeniu considera ca tinerii din Romania sunt foarte buni in acest domeniu, datorita calitatilor in ceea ce priveste limbile straini, insa recunosc ca salariile in tara noastra sunt mult mai mici decat in alte tari ale Europei.
Pe piata europeana de call-center activeaza un numar de 3,4 milioane de angajati, reprezentand putin peste 1% din populatia activa. In total, in prezent fiind deschise circa 35.000 de call center-uri, cu un numar total de 2,4 milioane de scaune.
Angajatii din industrie gestioneaza 150 milioane de apeluri pe zi si aproximativ 50 milioane de e-mail-uri zilnic.
„Oamenii din call centrer-uri sunt la fel peste tot in Europa, unii inca nu si-au incheiat studiile, unii abia au terminat facultatea, insa au nevoie de bani, iar nu multe industrii le ofera sansa primului job, fiind interesate de diplome si experienta. In call center-uri nu ne uitam la aceste doua aspecte, cautam oameni care isi doresc sa munceasca. Cu toate acestea, nu este un job simplu, ai nevoie de abilitati de comunicare si, in primul rand, de rezistenta la stres", a declarat pentru Wall-Street.ro Manfred Stockmann, presedintele Asociatiei Germane a Call Center-urilor, in cadrul unei conferinte de profil, organizata la Paris de compania de call center CCC.
Citeşte mai multe pe wall-street.ro