La sediul I.S.U. Cluj a avut loc, joi, festivitatea ocazionată de recepţionarea celor şase autospeciale complexe de intervenţie, descarcerare şi acordarea asistenţei medicale de urgenţă achiziţionate de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „Transilvania de Nord”.
Aceste autospeciale vor fi distribuite la cele şase Inspectorate Judeţene pentru Situaţii de Urgenţă din Regiunea Nord-Vest: I.S.U. Cluj, I.S.U. Bihor, I.S.U. Bistriţa-Năsăud, I.S.U. Maramureş, I.S.U. Satu Mare, I.S.U. Sălaj.
Valoare toatală a autospecialelor din acest lot este de 4.500.000 lei plus TVA.
Contractul de finanţare pentru proiectul „Îmbunătăţirea dotării cu echipamente a bazelor operaţionale pentru intervenţii în situaţii de urgenţă din Transilvania de Nord – Etapa a II-a” a fost semnat în data de 7 iunie 2012, la sediul Agenţiei de Dezvoltare Regională Nord-Vest. Acest contract a fost semnat între Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, şi Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „Transilvania de Nord”, în calitate de beneficiar.
Obiectiv general al proiectului este îmbunătăţirea calităţii serviciilor publice de urgenţă la nivelul Regiunii Nord-Vest prin creşterea capacităţii de răspuns adecvat situaţiilor de urgenţă şi prin sporirea gradului de siguranţă şi sănătate a cetăţenilor.
„Se va reducere timpul de intervenţie pentru acordarea primului ajutor calificat de către unităţile Inspectoratelor pentru Situaţii de Urgenţă”, a spus Dorin Ungur, şeful ISU Cluj
Autospecialele au fost executate de către S.C Grădinariu Import Export S.R.L. în colaborare cu alte firme specializate din ţară. În compunerea autospecialelor se regăseşte un pu