Din seria “Ce furăciuni a mai făcut Antena 1”: “Într-o machetă publicată ieri de Jurnalul național, sloganul folosit de macheta publicitară pentru Top Chef este «Prinde gustul competiției». Sloganul «Prinde gustul competiției» a fost folosit, două sezoane la rînd, de Master Chef, emisiunea de pe PRO TV” (paginademedia.ro, 11 octombrie).
Verdict: LOOK WHO’S TALKING!
Abia acum înțeleg la ce se referea Claudiu Oprea, Head of Production Antena Group, cînd declara, deunăzi: “În România se face cea mai bună televiziune din Europa, după Anglia” (adevărul.ro, 9 octombrie). Sau te pomenești că se referea la marketing?
După isteria lui “pozele pe care cutărică le-ar vrea șterse de pe Internet”, un nou trend stilistic face ravagii pe cancan.ro. Cîteva exemple datate 14 octombrie: “Mergea pe stradă cînd i s-a întîmplat ASTA”; “Toată lumea știe că Dorian Popa trage intens de fiare, dar nimeni nu și-l imagina făcînd asta”. “Uite cît de sexy este fiica regretatului actor Dem. Rădulescu! Irina are 25 de ani și se ocupă cu asta”; “ȘOC! ȘOC! ȘOC! Dacă Antonia vede asta îl va părăsi instant!”; “Studiul care schimbă tot ce știam despre femei! ASTA caută toate la un bărbat”.
Verdict: ASTA NU E BINE
Care va să zică, titliștii de la Cancan tocmai au descoperit funcția tabloidă a pronumelui demonstrativ. În aceste condiții, mi-e teamă că limba română e compromisă aproape definitiv. Tocmai de aceea, îi rog frumos pe redactorii de la Cancan să renunțe să scrie pînă nu e prea tîrziu. În fond, cred c-am ajuns în punctul în care ar trebui să ne-ntrebăm serios dacă nu cumva e mai ieftin să facem presă doar din poze.
În caz că vă întrebați ce mai face compozitorul pieselor “Ce va fi cu iubirea mea?”, “Voi cînta pentru mileniul III” și “Să cîntăm azi omenirii”, libertatea.ro a făcut niște dezvăluiri senzaționale: “Marius Țeicu a renunțat la sa