Asistăm, în fiecare zi, la un spectacol jalnic oferit de guvernarea USL. Pe modelul copiat de la mentorul său, Ion Iliescu, premierul are, parcă, drept unic scop sărăcirea României. După tot circul creat în jurul privatizării Oltchim, a venit rândul Căilor Ferate Române, una dintre cele mai mari bogăţi ale ţării noastre să fie vândute, un succes al Regelui Carol I care şi-a dorit ca România să aibă o infrastructură feroviară similar celor din Germania sau Polonia, şi a reusit.
Radu Lambrino spune că ” Banatul este una dintre primele regiuni ale ţării în care s-a introdus cale ferată, ruta Oraviţa – Anina, fiind prima rută de cale ferată montană din ţară (15 decembrie 1963), cu o bogată istorie în domeniul feroviar. Nu am vazut, însă, nici măcar un demnitar din Timiş, fie de la putere sau din opoziţie, să atragă atenţia asupra acestui fapt şi să apere această bogăţie a Banatului, mai ales că vorbim de o iminentă regionalizare. Acest principiu, al regionalizării, înseamnă acordarea unei independenţe decizionale, iar, înainte de a proceda la astfel de privatizări, factorii decizionali din aceste regiuni ar fi trebuit să îşi spună cuvântul“, susţine Lambrino
Preşedintele partidului Mişcarea Populară Timiş mai adaugă “Avem, în Timişoara, Regionala CFR – Centrul zonal de marfă, cea care manageriază întreg sistemul din zona de Vest a ţării, punct de o importanţă strategică în domeniul feroviar, având în vedere că este cale de acces spre Europa Occidentală. Avem companii mari în zona noastră care, cu siguranţă, preferă transportul feroviar, în pofida celui clasic, atât din considerente financiare, cât şi datorită faptului că este mai rapid” spune Radu Lambrino
Guvernul Ponta încearcă să îi convingă pe români că activitatea feroviară este paguboasă pentru stat, că trebuie dată cât mai repede pe mâna unora sau a altora, fără a lua în calcul impactul care î