La aproape doi ani de la semnarea primului contract, au inceput primele lucrari de largire la 4 benzi pentru cele doua capete ale Centurii Nord a Capitalei, tronsoane care asigura legatura cu autostrazile A1 si A2, au confirmat pentru HotNews.ro reprezentantii CNADNR. Practic, la inceputul lunii octombrie, s-au dat ordinele de incepere pentru lucrarile de modernizare a 11 km de centura intre Voluntari (DN2) si A2, precum si a 9 km intre Chitila (DN7) si A1. Daca fondurile nu vor fi taiate ca in trecut, lucrarile ar putea fi gata abia in 2015, estimeaza autoritatile.
In acest timp, pe cei 20 de km deja modernizati din centura Nord exista puncte critice in care fie inca nu s-au terminat lucrarile chiar si dupa trei ani de la inaugurare, fie s-au lasat intersectii extrem de periculoase in care accidentele cu victime au devenit deja o constanta.Dupa multe intarzieri, au inceput lucrarile la largirea centurii de nord in capetele spre autostrazile A1 si A2
Modernizarea Centurii - capetele spre A1si A2 Foto: Hotnews Lucrarile de modernizare si de largire la 4 benzi a celor doua capete de centura care asigura legatura cu A1 si A2 au primit ordin de incepere in prima parte a lunii octombrie, au confirmat reprezentantii CNADNR la solicitarea HotNews.ro.
Practic, lucrarile la cele doua bucati din Centura de Nord care nu au fost inca modernizate au inceput la aproape doi ani de la semnarea primului contract si la peste un an de la semnarea celui de-al doilea.
Pentru sectorul cuprins intre A1 (km 55+465) - DN 7 (km 64+160):
Constructor Asocierea SC Delta ACM 93 SR: & Azvirt LLC & SC Maxdesign SRL
Contractul a fost semnat pe 15.11.2011
Ordin de incepere:
- pentru proiectare (Proiect Tehnic + Detalii Executie): 16.12.2011
- pentru lucrari pe drum existent, intre km 55+465 - km 58+520: 10.05.20