Vânzările Mazda pe piaţa din România s-au majorat cu 27% în primele nouă luni, la 409 unităţi, modelul care a înregistrat cea mai mare creştere fiind noul Mazda6, al cărui volum s-a triplat, până la 111 autovehicule livrate.
SUV-ul CX-5 a fost cel mai bine vândut model, cu 161 de vehicule livrate, iar compacta Mazda3 a ocupat locul 2 în topul celor mai bine vândute autoturisme din gamă, cu 127 de unităţi. Continuarea pe ZFCorporate
Vânzările Mazda pe piaţa din România s-au majorat cu 27% în primele nouă luni, la 409 unităţi, modelul care a înregistrat cea mai mare creştere fiind noul Mazda6, al cărui volum s-a triplat, până la 111 autovehicule livrate.
SUV-ul CX-5 a fost cel mai bine vândut model, cu 161 de vehicule livrate, iar compacta Mazda3 a ocupat locul 2 în topul celor mai bine vândute autoturisme din gamă, cu 127 de unităţi. Continuarea pe ZFCorporate