Modelul Arocs, configurat special pentru transport in domeniul constructiilor, se bazeaza pe tehnologia BlueEfficiency, avand motoare cu puteri intre 238 cp si 625 cp, sasiu robust, design imbunatatit al suspensiei si sasiului. Arocs „Loader” ofera un volum al transportului de 8 metri cubi.
Mercedes-Benz Antos este prima serie de vehicule specializate pentru distributia marfurilor grele pe distante scurte. Fie ca transporta produse alimentare, combustibil sau materiale de constructii, cu o greutate bruta intre 18 si 26 de tone, Antos se potriveste in sectorul distributiei regionale.
Citeste si:Mercedes-Benz Trucks: Piata de camioane va creste cu 5-10% anul acestaScania: Vanzarile de camioane grele se vor dubla in 2011Raiffeisen Leasing creste miza pe finantari de camioane rulate
Cabina noului Mercedes-Benz Antos, de 2,3 metri latime, este disponibila pentru modelul ClassicSpace in variante de lungime mica (S) si medie (M). Varianta medie este, de asemenea, disponibila si pentru cabina CompactSpace, specifica vehiculelor cu unitate de refrigerare independenta.
Mercedes-Benz Atego pentru segmentul de distributie usoara si medie este dotat cu motoare BlueEfficiency Power cu patru si sase cilindri si o gama de puteri intre 156 cp si 299 cp. In plus, cele 42 de variante de modele de baza, patru cabine disponibile in trei variante de lungimi, varietatea ampatamentelor si noul standard Euro VI, sunt noutati ale noii game Atego. Modelul este disponibil si in varianta all-wheel drive.
Modelul Arocs, configurat special pentru transport in domeniul constructiilor, se bazeaza pe tehnologia BlueEfficiency, avand motoare cu puteri intre 238 cp si 625 cp, sasiu robust, design imbunatatit al suspensiei si sasiului. Arocs „Loader” ofera un volum al transportului de 8 metri cubi.
Mercedes-Benz Antos este prima serie de vehicule specializate pentru di