Studiile Interactive Advertising Bureau (IAB) arată că, la nivel global, 20% din veniturile realizate prin canalele de online advertising au fost în aria de retail, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit studiului, consumatorii europeni au aşteptări mai ridicate legate de experimentarea digitală in-store a produselor, faţă de americani. Astfel,în următorul deceniu retail-ul se va muta în scena digitală, iar companiile care nu au deja un plan strategic pentru dimensiunea virtuală, vor trebui să marească ritmul de adaptare, potrivit comunicatului de presă citat.
Dragos Chivu - Managing Director, Printec România a declarat: "Retailul trece astăzi printr-o transformare profundă, iar introducerea POS-ului mobil este doar începutul. Este o regândire radicală a procesului de vânzare cu amănuntul şi implică o serie de schimbări ce aduc beneficii atât comerciantâţilor cât şi clienţilor. Motivaţiile de a adopta noile solutii sunt însa diferite pentru fiecare comerciant. Unii retaileri caută să işi impulsioneze vânzările, alţii doresc să-şi îmbunătăţească experienţa clienţilor sau să se diferenţieze de competiţie. Cei mai avangardişti anticipează cerinţele pieţei, vor să fie cu un pas înainte şi ţin să transmită acest mesaj prin inovaţii permanente".
F. A. Studiile Interactive Advertising Bureau (IAB) arată că, la nivel global, 20% din veniturile realizate prin canalele de online advertising au fost în aria de retail, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit studiului, consumatorii europeni au aşteptări mai ridicate legate de experimentarea digitală in-store a produselor, faţă de americani. Astfel,în următorul deceniu retail-ul se va muta în scena digitală, iar companiile care nu au deja un plan strategic pentru dimensiunea virtuală, vor trebui să marească ritmul de adaptare, potrivit comunicatului de presă citat. @N_P