PARTENERIAT. “Luam banii direct cu geanta. Nu exista transferul bancar. Luam de-acasă chitanțierul cu ștampile și mă duceam la clienți”, își amintește Gabriel Faflei, unul dintre veteranii publicității din România.
“Absolut totul era încasat cash. Rupeam chitanța, luam banii și-i ziceam clientului, mâine apare, ascultă la radio”, povestește publicitarul într-un interviu cu jurnalistul Petre Barbu.
Interviul cu Gabriel Faflei va apărea în volumul Primul an de publicitate.
Gabriel Faflei a început acum 20 de ani la posturl de radio Uniplus, a lucrat apoi cu “un italian care vindea filme la TVR”, apoi a intrat în domeniul publicității outdoor, cu propria firmă, Monopoly.
FOARTE IMPORTANT. Puteți sprijini apariția cărții prin intermediul portalului de crowdfunding we-are-here.ro.
SUSȚINEȚI VOLUMUL PRIMUL AN DE PUBLICITATE! Intrați și susțineți un volum “despre „epoca de piatră” a publicității românești”, după cum spune autorul, AICI.
Petre Barbu: Ce prețuri de publicitate se practicau atunci la radio?
Gabriel Faflei: Nu mai știu. Dar luam banii direct cu geanta. Nu exista transferul bancar. Luam de-acasă chitanțierul cu ștampile și mă duceam la clienți. Absolut totul era încasat cash. Rupeam chitanța, luam banii și-i ziceam clientului, mâine apare, ascultă la radio!
Gabriel Faflei: N-am să uit asta niciodată: am făcut un spot pentru un restaurant de pe Buzești în care promovam „mici la mangal”. Nici mai mult nici mai puțin, „mici la mangal”! Patronul restaurantului dorea un spot în care să apară de trei-patru ori expresia „mici la mangal”.
Și am făcut un spot haios cu Vali Andronescu, Dumnezeu să-l ierte!, în care promovam „mici la mangal”. Și l-am întrebat pe patron, cum adică, „mici la mangal”? Foarte bine, mici la mangal!, ne-a spus patronul. Eu am fost vocea în acel clip.
După Uniplus ce-ai făcut?
Gabr