Compania Ipsos Research a efectuat un studiu despre modificarea comportamentului de consum al tinerilor care s-au mutat într-un apartament cumpărat prin programul Prima Casă, rezultatele sondajelor scoţând la iveala adevăratele motive ale schimbărilor.
Compania Ipsos Research a efectuat un studiu despre modificarea comportamentului de consum al tinerilor care s-au mutat într-un apartament cumpărat prin programul Prima Casă, rezultatele sondajelor scoţând la iveala adevăratele motive ale schimbărilor.
"Tinerii care deunăzi se plimbau pe Lipscani şi îşi luau masa de prânz la un restaurant acum se duc la piaţă sau gătesc împreună. Ei se justifică spunând că gătesc împreună pentru că este „o experienţă de cuplu” sau se duc la piaţă pentru că „este mai bio” dar în realitate, ei simt presiunea psihică şi financiară a unui credit pe 30 de ani", a spus Andrei Niculae, director Ipsos Research România la emisiunea ZF Live de vineri, 18 octombrie.
1 Compania Ipsos Research a efectuat un studiu despre modificarea comportamentului de consum al tinerilor care s-au mutat într-un apartament cumpărat prin programul Prima Casă, rezultatele sondajelor scoţând la iveala adevăratele motive ale schimbărilor.
Compania Ipsos Research a efectuat un studiu despre modificarea comportamentului de consum al tinerilor care s-au mutat într-un apartament cumpărat prin programul Prima Casă, rezultatele sondajelor scoţând la iveala adevăratele motive ale schimbărilor.
"Tinerii care deunăzi se plimbau pe Lipscani şi îşi luau masa de prânz la un restaurant acum se duc la piaţă sau gătesc împreună. Ei se justifică spunând că gătesc împreună pentru că este „o experienţă de cuplu” sau se duc la piaţă pentru că „este mai bio” dar în realitate, ei simt presiunea psihică şi financiară a unui credit pe 30 de ani", a spus Andrei Niculae, director