Situat in Piata Stefan cel Mare si Sfant nr. 1 A, in incinta ansamblului ur-banistic Palas, Centrul de Relatii Clienti din municipiul Iasi va fi deschis de luni pana vineri, intre orele 08.30 si 17.30.
In cadrul centrului consumatorii pot sa incheie sau sa modifice contracte de furnizare (energie electrica si/sau gaze naturale), sa primeasca informatii privind continutul facturilor, accesul la sistemul de distributie sau alte in-formatii utile, dar si consultanta privind tarifele sau modalitatile de plata.
“Cautam mereu solutii prin care sa fim mai aproape de clientii nostri, prin rezolvarea optima a diverselor solicitari pe care acestia ni le adreseaza. Astfel, Centrul de Relatii Clienti Iasi a fost amenajat si organizat pentru o interactiune eficienta a clientilor cu compania noastra. Relocarea Centrului de Relatii Clienti din Iasi, despre care clientii vor fi instiintati si prin intermediul unei scrisori, completeaza demersurile companiei noastre de imbunatatire a calitatii serviciilor. In ultimii ani, in contextul cresterii numarului de consumatori casnici si a unor cerinte specifice ale acestora, o atentie deosebita a fost acordata cresterii numarului canalelor de incasare si a diversificarii acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuata prin accesarea canalelor de plata oferite de partenerii nostri : Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Tiriac, Banca Carpatica si Raiffeisen Bank. Totodata, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz in care clientul a optat pentru acest serviciu), informatii privind termenele de realizare a verificarilor si a reviziilor periodice obligatorii la instalatia de gaze naturale etc. De asemenea, a fo