Volumul de vânzări Mazda continuă trendul ascendent pe piaţa din România, informează cunoscutul producător japonez de automobile. Sursa: MAZDA
1 /.
Cei de la Mazda au anunţat că, după primele nouă luni ale anului, compania a comercializat local 409 unităţi, mai mult cu 27 la sută comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Modelul care a înregistrat cea mai mare creştere a fost noua Mazda6, al cărui volum s-a triplat, ajungând la 111 autovehicule vândute.
SUV-ul CX-5 şi-a adjudecat poziţia de cel mai bine vândut model, cu 161 de vehicule livrate, în timp ce compacta Mazda3 a ocupat locul 2 în topul celor mai bine vândute autoturisme din gamă cu 127 de unităţi.
„Am fost plăcut surprinşi să observăm că actuala Mazda3, aflată la final de generaţie, a reprezentat al doilea cel mai bine vândut model în primele 9 luni.
Noua Mazda3, care integrează aceeaşi linie de design impresionantă Kodo ca şi vârful de lance Mazda6, va continua şi chiar va depăşi performanţele de vânzări ale modelului actual”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Odată cu lansarea noii generaţii Mazda3, care va ajunge în showroom-uri spre sfârşitul acestei luni, principalele trei modele ale gamei Mazda (pentru clasele compactă, medie şi SUV) vor fi complet noi.