Amuzantă ideea propusă de cei de la gsp (care schimbă principiile jurnalismului, scriind practic un fel de anchetă în baza unei declarații care nu se știe cui aparține), cum că sala Olimpia a fost renovată după un proiect prost conceput, la ideea sau din ordinul lui Sebastian Ghiță. Cică, idiotul ăsta de Ghiță ar vrea ca handbalul ploieștean să moară și de-aia ar fi ordonat ca spectatorii să nu vadă o poartă, dacă stau în noua tribună de la Olimpia. Mamă, ce tâmpit e Ghiță, nu? Din fericire, toți cei care au stat aproape de proiectul ăsta și l-au urmărit pas cu pas știu ce s-a întâmplat la sală și că renovarea a fost demarată de fosta administrație și ținută pe loc tocmai pentru ca echipa de baschet CSU Ploiești să nu mai poată evolua la Ploiești, în fața propriilor suporteri. Iar aici există dovezi clare. Cea mai importantă, stagnarea lucrărilor imediat după dezafectarea sălii. Așa că gogoașa celor de la gsp, care nici orașul nu l-au nimenit când au scris textul (au spus sala din Galați, inițial, vorbind despre Ploiești, deci vă dați seama cam cât de multe știu despre ce s-a întâmplat la Ploiești), face parte mai degrabă din războiul Ghiță – Voiculescu, în care unii jurnaliști se grăbesc să se amestece aiurea, sper că pentru bani, nu din convingere.
Acum, lăsându-i fiecărui jurnalist libertatea de a muri pe limba lui, să vedem ce s-a întâmplat, de fapt, în ultimii ani, cu această sală, despre care Roberta Anastase ne spunea acum două săptămâni că e realizarea exclusivă a lui Andrei Volosevici. Poate Roberta le poate explica jurnaliștilor de la gsp cum de e sala marea realizare a lui Volosevici, iar peretele ăla a fost proiectat de mogulul cel rău, aflat în război cu Felix.
Pentru a afla de ce sala arată așa, e suficient să-l ascultăm pe proiectant. Iată ce spune acesta, pentru observatorulph.ro: “Din dorința de a evita o catastrofă, am ales această so