Farmec Cluj, companie românească cu o tradiţie de peste un secol în producţia de cosmetice, concurează cu multinaţionalele şi a ajuns să exporte produsele în 35 de ţări din toată lumea, iar în ultimii 3-4 ani înregistrează o dublare a cifrei la export, a spus Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, în cadrul emisiunii ZF Live de joi, 17 octombrie.
„Am ieşit de 35 de ani la export cu gama Gerovital anti-aging şi am beneficiat de rezultate bune atât înainte de Revoluţie, cât şi după. Notorietatea gamei ne-a permis să avem un renume bun la export, avem 35 de ţări unde exportăm. În ultimii 3-4 ani avem o dublare a cifrei la export“.
Compania exportă produse în Europa, în Asia, în Africa, în SUA şi în Orientul Mijlociu, unde există încă un interes ridicat, după mulţi ani de colaborare. „Vedem creşteri la export. Am început să investim în ţările tradiţionale şi în ţările din Europa de Est, în Ungaria, Polonia, Ucraina sau Republica Moldova“. Continuarea pe ZFCorporate
Farmec Cluj, companie românească cu o tradiţie de peste un secol în producţia de cosmetice, concurează cu multinaţionalele şi a ajuns să exporte produsele în 35 de ţări din toată lumea, iar în ultimii 3-4 ani înregistrează o dublare a cifrei la export, a spus Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, în cadrul emisiunii ZF Live de joi, 17 octombrie.
„Am ieşit de 35 de ani la export cu gama Gerovital anti-aging şi am beneficiat de rezultate bune atât înainte de Revoluţie, cât şi după. Notorietatea gamei ne-a permis să avem un renume bun la export, avem 35 de ţări unde exportăm. În ultimii 3-4 ani avem o dublare a cifrei la export“.
Compania exportă produse în Europa, în Asia, în Africa, în SUA şi în Orientul Mijlociu, unde există încă un interes ridicat, după mulţi ani de colaborare. „Vedem creşteri la export. Am început să investim în ţările tradiţiona