45.000 de persoane au vizitat Promenada joi, data lansarii catre public a centrului comercial dezvoltat de Raiffeisen Evolution.
Centrul comercial Promenada, aflat in "cartierul corporatistilor" din Bucuresti, a fost deschis joi pentru public, la 22 de luni de la inceperea lucrarilor de constructie, in urma unei investitii de 130 milioane de euro.
Cu o suprafata inchiriabila de 35.000 mp, este situat la intersectia arterelor Calea Floreasca, Sos. Pipera si Str. Barbu Vacarescu, in centrul celei mai dinamice zone de afaceri a orasului, astfel ca se adreseaza in special angajatilor ce isi desfasoara activitatea in cladirile de birouri aflate in proximitate.
Cele 140 de magazine ale centrului comercial asteapta, pentru inceput, un numar mediu zilnic de 25.000 de vizitatori, acestia urmand sa atinga 30.000 in perioada de operare, potrivit dezvoltatorilor, care spun ca traficul din prima zi a depasit estimarile lor.
Mall-ul va concura puternic cu Baneasa Shopping City, proiectul cel mai profitabil pana acum pe piata bucuresteana. In loc de cinema, dezvoltatorul Promenada propune o terasa in aer liber, menita sa atraga corporatistii din zona.
Design-ul cladirii este unul avangardist, semnat de catre un birou de arhitectura romanesc – B23T, culoarea dominanta in proiect fiind albul. Executia proiectului a fost atribuita de catre dezvoltator, la sfarsitul anului 2011, constructorului austriac Strabag, in calitate de antreprenor general.
Vezi aici cum arata mall-ul si cine sunt chiriasii. 45.000 de persoane au vizitat Promenada joi, data lansarii catre public a centrului comercial dezvoltat de Raiffeisen Evolution.
Centrul comercial Promenada, aflat in "cartierul corporatistilor" din Bucuresti, a fost deschis joi pentru public, la 22 de luni de la inceperea lucrarilor de constructie, in urma unei