Sucevenii care vor să beneficieze de ajutoare de încălzire a locuinţelor pot solicita, începând de luni, formularele tipizate pe care trebuie să le completeze, atât la asociaţiile de proprietari din care fac parte, cât şi la cele două sedii ale Primăriei Suceava – cel din Areni şi cel din Burdujeni.
Aproximativ 5.000 de cereri au fost înmânate vineri reprezentanţilor asociaţiilor de proprietari din oraş, cărora li s-a făcut şi instructajul pentru completarea documentelor necesare, care sunt mai multe şi mai complicate decât anii anteriori.
Alte 7.000 de cereri vor fi distribuite direct de municipalitate, dar vor fi şi ca rezervă, pentru asociaţiile care solicită suplimentarea numărului repartizat.
La întrunirea care a avut loc în sala de şedinţe a Consiliului Local Suceava, reprezentanţii primăriei au insistat asupra necesităţii distribuirii cât mai rapide a cererilor, astfel încât acestea să ajungă, completate şi cu toate documentele necesare anexate, înapoi la primărie, până cel târziu 15 noiembrie.
Termenul de completare şi depunere este mult mai scurt
„Faţă de alţi ani, termenul de completare şi depunere este mult mai scurt, pentru că documentele normative şi formularele necesare au apărut foarte târziu, fiind făcute o serie de modificări importante”, a spus Narcisa Marchitan, şefa Direcţiei de Asistenţă Socială din cadrul Primăriei Suceava, care a prezentat noutăţile apărute în privinţa ajutoarelor de încălzire a locuinţelor.
Astfel, drepturile de primire a ajutoarelor de încălzire se stabilesc începând cu data de 1 noiembrie, adică în mai puţin de două săptămâni, timp în care o mare parte din cereri ar trebui să se întoarcă la primărie, completate.
„Graba mare este la beneficiarii de ajutoare care se încălzesc pe bază de gaz metan, pentru că factura E.ON va fi emisă pe 15 noiembrie, ceea ce înseamnă că trebuie să a