Companiile Google şi Facebook au anunţat, vineri, că au încheiat un acord în virtutea căruia gigantul american din sectorul online va putea vinde reclamele din catalogul de publicitate al celebrei reţele de socializare, relateaza Mediafax.
Reclamele vor fi scoase la vânzare prin intermediul aplicaţiei DoubleClick Bid Manager a grupului Google, considerat un sistem de licitaţie în timp real. Peste câteva luni, jucătorii de pe piaţa de publicitate vor putea să cumpere reclamele de pe Facebook de pe această platformă.
Facebook a introdus sistemul FBX anul trecut. Acest program permite jucătorilor de pe piaţa publicităţii să introducă cookies în browserele utilizatorilor şi, apoi, să îi regăsească pe acei utilizatori atunci când aceştia se conectează din nou pe Facebook.
Companiile Google şi Facebook au anunţat, vineri, că au încheiat un acord în virtutea căruia gigantul american din sectorul online va putea vinde reclamele din catalogul de publicitate al celebrei reţele de socializare, relateaza Mediafax.
Reclamele vor fi scoase la vânzare prin intermediul aplicaţiei DoubleClick Bid Manager a grupului Google, considerat un sistem de licitaţie în timp real. Peste câteva luni, jucătorii de pe piaţa de publicitate vor putea să cumpere reclamele de pe Facebook de pe această platformă.
Facebook a introdus sistemul FBX anul trecut. Acest program permite jucătorilor de pe piaţa publicităţii să introducă cookies în browserele utilizatorilor şi, apoi, să îi regăsească pe acei utilizatori atunci când aceştia se conectează din nou pe Facebook.