Urmând politica “mai puţine uşi”, familia coupe-urilor bavareze purtătoare de cifre pare în denumire va fi în curând extinsă şi în jos cu micul BMW 2 Series Coupe. Acesta este urmaşul de drept al Seriei 1 Coupe lansate în 2007.
Noua specie BMW Seria 2 a fost surprinsă în teste tocmai în îndepărtata Africă de Sud, cu trei luni înaintea debutului său oficial ce va avea loc în ianuarie în cadrul Detroit Auto Show 2014.
Pe piaţa din SUA, BMW 2 Series se va lansa în prima fază în versiunile 228i şi 235i. Prima declinare va fi mişcată de propulsorul N20 turbo pe benzină, adică de un patru cilindri în line supraalimentat cu o capacitate de 1.997 cc ce livrează 245 CP şi un cuplu maxim de 350 Nm.
Sub acesta îşi va duce o existenţă deloc obscură modelul 220i. Cel mai iute model non M va fi 235i Coupe ce va apela la o arhitectură cu şase cilindri în linie şi o capacitate de 2.979 cc. Unitatea N55 „straight-six” de 3.0 litri va livra 320 CP şi 450 Nm, fiind creditată cu un sprint 0-100 km/h în 4,8 secunde, viteza sa maximă urmând a fi limitată la 250 km/h
Bestia M2 este aproape o certitudine după cum afirma CEO-ul M GmbH. Divizia sportivă M situată în Garching lângă Munchen va pregăti aşadar o strategie paralelă ce vizează o versiune de înaltă performanţă BMW M2 Coupe.
Motorul S55 supraalimentat prin turbine înseriate, adică un L6 (şase cilindri în linie) şi capacitate de 2.979 cc derivat din cel al versiunii montate pe 235i va avea aceeaşi cilindree ca a viitorilor gemeni M3/ M4, însă din motive lesne de înţeles, electronica şi tăria celor două turbine gemene va face ca puterea noului BMW Seria 2 M Coupe să fie mai mică de 430 CP cât promite M4, la fel şi cuplul motor va fi sub 550 Nm. Cel mai probabil, herghelia de pur-sânge va fi degonflată şi se va situa între un minim de 350 CP şi un maxim 400 CP, astfel că se va evita canibalizarea cu performerii