Google va putea vinde reclamele din catalogul de publicitate al Facebook după ce cele două companii au încheiat vineri un acord important. Publicitatea va fi vândută prin intermediul aplicaţiei DoubleClick Bid Manager, care este un sistem de licitaţie în timp real.
În scurt timp, jucătorii de pe piaţa de publicitate vor putea să cumpere reclamele de pe Facebook de pe această platformă, scrie Mediafax. "Suntem încântaţi să anunţăm lansarea unei noi metode care îi va ajuta pe clienţii noştri să aibă succes, colaborând cu Facebook, pentru a participa la Facebook Exchange (FBX), sistemul lor de licitaţie în timp real", a declarat Payam Shodjai, din conducerea gigantului Google.
Sistemul FBX, lansat în 2012 de Facebook, permite jucătorilor de pe piaţa publicităţii să introducă cookies în browserele utilizatorilor şi, apoi, să îi regăsească pe acei utilizatori atunci când aceştia se conectează din nou pe reţeaua de socializare.
Cu toate că cele două companii sunt concurente, parteneriatul lor nu este unic. Anul trecut, Google a cumpărat Wildfire, o agenţie de marketing specializată în social media, care dezvoltă campanii publicitare pentru reţeaua de socializare.Pe de altă parte, Atlas, un server de publicitate care vinde reclame pe platforma Display Network a grupului Google a fost achiziţionat de Facebook.
Google va putea vinde reclamele din catalogul de publicitate al Facebook după ce cele două companii au încheiat vineri un acord important. Publicitatea va fi vândută prin intermediul aplicaţiei DoubleClick Bid Manager, care este un sistem de licitaţie în timp real.
În scurt timp, jucătorii de pe piaţa de publicitate vor putea să cumpere reclamele de pe Facebook de pe această platformă, scrie Mediafax. "Suntem încântaţi să anunţăm lansarea unei noi metode care îi va ajuta pe clienţii noştri să aibă succes, colaborând cu Facebook, pentru a p