Poti afla mai multe despre inovatia in banking si despre cum se transforma relatia client-bancher la conferinta Banking 2.0, organizata de Wall-Street.ro in 29 octombrie. Afla cu ce produse inovatoare vor sa ne surprinda bancile si ce tehnologii utilizeaza acestea pentru a creste interactiunea cu clientii si pentru a-si imbunatati performantele. Te poti inscrie GRATUIT aici.
Ei bine, banca braziliana Itaú Unibanco s-a folosit de acest film la inceputul anului trecut pentru a lansa o campanie care promoveaza serviciile de plati electronice ale companiei. Practic, o data ce folositi serviciile electronice de internet ori mobile banking, hartia devine doar un instrument prin care sa va distrati copilul.
Citeste si:Facebook va incepe sa vanda reclama pe InstagramReclama Kit Kat aduce aminte de Apple: ce nume va avea viitorul sistem de operare Android [VIDEO]Noua strategie de marketing in auto: Fiat a facut valva cu aceasta reclama [VIDEO]
„Nu este destul sa ai produse bune sau sa fii o banca buna. Trebuie sa fii relevant, sa implici oamenii si sa spui povesti care inspira oanenii si care inspira schimbarea”, a declarat Andrea Pinotti Cordeiro, directorul de marketing al Itaú Unibanco, potrivit M&M Global.
Poti afla mai multe despre inovatia in banking si despre cum se transforma relatia client-bancher la conferinta Banking 2.0, organizata de Wall-Street.ro in 29 octombrie. Afla cu ce produse inovatoare vor sa ne surprinda bancile si ce tehnologii utilizeaza acestea pentru a creste interactiunea cu clientii si pentru a-si imbunatati performantele. Te poti inscrie GRATUIT aici.
Ei bine, banca braziliana Itaú Unibanco s-a folosit de acest film la inceputul anului trecut pentru a lansa o campanie care promoveaza serviciile de plati electronice ale companiei. Practic, o data ce folositi serviciile electronice de internet ori mobile banking,