Desi parlamentarii britanici se pretind reprezentanti ai oamenilor obisnuiti, o analiza a activitatii online a acestora a relevat ca ei au cu totul alte preocupari la locul de munca.
Astfel, cel mai mult, parlamentarii intra pe Facebook, care a fost vizitat de 28,5 milioane de ori in 2012, de doua ori mai multe accesari decat a avut Google, scrie Daily Mail.
Un purtator de cuvant al Parlamentului britanic a spus ca Facebook-ul este atat de accesat din cauza unui procedeu de reinprospatare automata a continutului care duce la umflarea artificiala a numarului de accesari.
Criticii au atras atentia insa ca rata de improspatare a Facebook nu ar fi asa de mare daca parlamentarii nu ar tine tot timpul deschise computerele pe aceasta retea de socializare.
Site-urile hipermarketurilor populare, cum ar fi Asda sau Tesco sunt mult mai putin vizitate decat cele ale unor branduri mai selecte, cum ar fi Ocado, detinut de compania Waitrose.
Site-urile care ofera jocuri online au fost de asemenea foarte accesate, respectiv de 802.232 de ori. Cele mai populare jocuri sunt Farmville si Solitaire. Cand nu isi fac cumparaturile sau nu se joaca, foarte multi parlamentari navigheaza pe site-urile de imobiliare in cautarea unor case.
Ce informatii cauta romanii pe Internet
O dovedesc cele 948.146 de accesari. Si cautarea vacantelor este o alta preocupare importanta a parlametarilor, care au intrat de 424.367 de ori pe site-urile specializate.
Purtatorul de cuvant al Camerei Comunelor spune insa ca "aceste cifre nu reprezinta cu adevarat felul in care este folosit Internetul in cladirea Parlamentului".
Desi parlamentarii britanici se pretind reprezentanti ai oamenilor obisnuiti, o analiza a activitatii online a acestora a relevat ca ei au cu totul alte preocupari la locul de mun