Mercedes-Benz a lansat zilele trecute noul Sprinter, pe care producătorul german îl recomandă ca fiind "cel mai bun Sprinter din istorie"! Lider în segmentul autoutilitarelor din România, Sprinter vine pe piaţă cu o nouă generaţie în care s-a investit enorm. Am vrut să văd dacă investiţia a meritat şi cât de mare e diferenţa între noul Sprinter şi ceea ce conduceam în urmă cu 20 de ani! Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre Noul Mercedes-Benz Sprinter
Sursa: Adi Dobre
Pentru că nu conduc în fiecare zi o autoutilitară, mai ales când am doar "B"-ul, mărturisesc faptul că m-am entuziasmat ca un copil în momentul în care am avut oportunitatea să testez noul Sprinter. Îl văzusem în fotografii, într-un clip de prezentare şi cam atât. Într-adevăr e impresionant! Cei de la Mercedes-Benz au pus pe noul Sprinter ceea ce multe autoturisme nu au nici la capitolul opţionale. Şi mă gândesc aici doar la asistenţă la părăsirea benzii de mers (Lane Keeping Assist), asistenţă împotriva coliziunilor (Collision Prevention Assist) sau cea pentru faza de drum (Highbeam Assist). Până şi în oglinzile laterale ai senzori care te avertizează când ai un alt vehicul în unghiul mort (Blind Spot Assist)!
"E mare rău"
Test Drive-ul a constat într-un drum Bucureşti - Constanţa, pe autostradă. La început, vă spun sincer, am crezut că voi avea probleme, în ciuda faptului că am ceva experienţă la volan. "E mare rău", mi-am zis! Spaţiul de încărcare, adică acolo unde se bagă marfa, e imens. Îmi fuge