Facebook antrenează în continuare tinerii, Instagram şi Pinterest sunt preferate de femei, iar Google+ şi LinkedIn au un public majoritar masculin
Pinterest este de cele mai multe ori accesată de pe tablete, iar pe Tumblr utilizatorii se exprimă liber
Capacitatea de a identifica profilul audienţei social media reprezintă baza pentru marketingul targetat
Fiecare platformă de social media deţine o identitate unică datorată diferenţelor dintre utilizatorii care le frecventează. Unele reţele de socializare sunt preferate de adulţii tineri care sunt cei mai activi seara, altele de persoane cu venituri ridicate, care transmit mesaje în timpul zilei, de la birou, scrie Business Insider.
Într-un nou raport realizat de BI Intelligence sunt detaliate datele privind utilizatorii reţelelor de socializare, astfel încât brandurile să ştie exact cum să prioritizeze strategiile lor.
"Capacitatea de a identifica profilul audienţei social media la un nivel minim reprezintă baza pentru marketingul targetat", spun realizatorii studiului.
Raportul mai evidenţiază oportunităţile pe care fiecare reţea de socializare le are, modul în care profilul demografic afectează obiceiurile şi de ce unele platforme aduc rezultate mai bune brandurilor, comparativ cu altele.
Facebook antrenează în continuare tinerii, cu toate că segmentul de vârstă 45-54 de ani a înregistrat o creştere de 45% de la finele anului trecut. Printre utilizatorii de internet din Statele Unite, 73% dintre cei cu venituri de peste 75.000 de dolari pe an folosesc Facebook-ul (comparativ cu 17% în cazul Twitter). În plus, 86% dintre cei care preferă Facebook sunt din afara Statelor Unite.
Instagram - 68% public feminin
Şi în cazul Instagram, studiul dezvăluie un fapt care trebuie neapărat să fie luat în seamă de branduri: 68% dintre cei care folosesc această p