Germania, al treilea mare investitor străin în economia locală, cu o contribuţie de peste 6 mld. euro în ultimii 20 de ani, nu a adus în România vreuna din marile bănci şi nici nu a construit fabrici pentru celebrele maşini germane, deşi în urmă cu câţiva ani a fost luată în calcul o astfel de investiţie în vestul ţării. În schimb, piaţa construcţiilor a reprezentat o prioritate pentru grupurile germane, care au alocat peste jumătate de miliard de euro în fabrici de ciment, adezivi, cărămizi sau vopsele şi alte 300 mil. euro în reţele de bricolaj. În plus, reţelele germane din comerţul alimentar modern au investit circa 2 mld. euro în 500 de magazine prin care domină această piaţă, scrie revista BUSINESS Construct. Ce au văzut nemţii la piaţa locală?
Germania este, după Olanda şi Austria, ţara din care au fost atrase cele mai multe investiţii străine în România după ‘90, potrivit datelor BNR, care la sfârşitul anului 2011 aloca investitorilor germane 11,4% (peste 6 miliarde de euro) dintr-un stoc al investiţiilor străine directe de 55,1 mld. euro atrase de economia locală. Continuarea pe ZFCorporate
Germania, al treilea mare investitor străin în economia locală, cu o contribuţie de peste 6 mld. euro în ultimii 20 de ani, nu a adus în România vreuna din marile bănci şi nici nu a construit fabrici pentru celebrele maşini germane, deşi în urmă cu câţiva ani a fost luată în calcul o astfel de investiţie în vestul ţării. În schimb, piaţa construcţiilor a reprezentat o prioritate pentru grupurile germane, care au alocat peste jumătate de miliard de euro în fabrici de ciment, adezivi, cărămizi sau vopsele şi alte 300 mil. euro în reţele de bricolaj. În plus, reţelele germane din comerţul alimentar modern au investit circa 2 mld. euro în 500 de magazine prin care domină această piaţă, scrie revista BUSINESS Construct. Ce au văzut nemţii la piaţa local