McCann Erickson a fost desemnata Agency Network of the Year la cel mai prestigios festival de Publicitate din Europa Centrală şi de Est. De asemenea, McCann Bucureşti a câştigat în cadrul aceluiaşi festival un total de 8 premii: 1 Grand Prix, 1 Golden Drum şi 6 Silver Drums.
În acest context, Adrian Botan, VP Creative Excellence CEE a declarat că anul acesta s-a mizat pe "inovaţie şi integrare şi asta ne-a diferenţiat la Golden Drum". "Am luat 75% din punctele din regiune din campanii digitale, iar pentru România procentul a fost 95%. Mă bucur să văd McCann câştigând categorii foarte dificile ca Mobile, Digital şi Inovaţie, cu campanii pentru clienţii importanţi ai agenţiei, cum ar fi Coca-Cola, KFC, Rom, Vodafone pentru România sau Turkish Airlines şi Kredex în regiune", a afirmat acesta.
Propaganda a câştigat un Silver Drum
Compania Selgros România a fost premiată cu un Silver la categoria "Film", pentru spoturile "Jaful" şi "Călăreţii". Acestea fac parte din campania de comunicare "Selgros. Merită." semnată de agenţia Propaganda, prima campanie integrată a lanţului de magazine cash & carry.
Adrian Tuluca, Managing Director, Propaganda a arătat că "premiul de anul acesta vine ca o confirmare a unui adevăr în care noi credem, acela că cele mai bune campanii, cele care atrag atenţia unor jurii atât de importante cum este cel de la Golden Drum, le faci şi datorită deschiderii clientului, datorită relaţiei de parteneri, nu de client-agenţie, pe care reuşeşti să o stabileşti cu clientul."
GMP, Agenţia Independentă a Anului
GMP Advertising aduce, pentru prima oară în România, titlul de Agenţia Independentă a anului la Golden Drum, festivalul Noii Europe, ce recunoaşte creativitatea campaniilor de comunicare. Cu 30 de puncte primite în cadrul festivalului, GMP a primit premiul Tartini Award 2013 şi titlul de Agen