După ani în şir în care a vândut pantofi, genţi şi accesorii numai pentru femeie, Musette a deschis, în Promenada Mall, primul magazin dedicat exclusiv bărbaţilor - Musette MEN -, prin care vinde pantofii şi genţile Giannini. Tot în Promenada, producătorul român a deschis şi cel de-al 18-lea magazin Musette din ţară.
“Am închiriat două spaţii în mallul Promenada (...) Deţinem marca italiană Giannini, iar acum începem să o dezvoltăm, separat, nu prin cornere”, dezvăluia Alin Bâtlan, care se ocupă de afacere împreună cu soţii Cristina şi Roberto Bâtlan, într-o discuţie cu Capital din primăvara acestui an. În cifre, marochinăria şi pantofii pentru bărbaţi ar urma să aducă un plus la afacerile totale de circa 15%.
Din vară, în oferta Musette este şi încălţăminte pentru copiii – “Nu ne putem lăudă cu ideea, pentru că ea s-a dezvoltat un pic invers, de la piaţă către noi, pe baza feedback-ului primit de la clienţi...şi avem deja peste 5.000 de clienţi fideli”, spune Alin Bâtlan.
Businessul Musette de azi e aproape dublu, faţă de cel din 2009: 375 de oameni, o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de euro şi 27 de magazine în România şi în alte şapte ţări (Austria, Franţa, Bulgaria, SUA, Israel, Liban, Mongolia). Iar procesul de extindere a Cristhelen B – marca dezvoltată de companie –, pe pieţele externe continuă, având în vedere că este în plan şi deschiderea unor francize în Germania (München) şi Anglia (Londra).
Scopul tuturor eforturilor pe care le face familia Bâtlan de trei ani încoace? “Avem un obiectiv de mulţi de 2 şi de 0 - până în 2020 vrem să avem, la nivel internaţional, cel puţin 200 de magazine şi să fim o marcă pe care oricine s-o respecte”, dezvăluie Alin Bâtlan. De la 2013, el aşteaptă o creștere de 20% a afacerilor şi se bazează “pe planul de extinede, difersificarea ofertei şi faptul că vom rămâne fi