Ogilvy&Mather România a lansat cea de-a două ediţie a programului "Ogilvy Red Camp", un program de internship adresat studenţilor care îşi doresc să intre în lumea publicităţii. Ogilvy Red Camp este un proiect realizat de Ogilvy&Mather România, dedicat pregătirii tinerilor care au calităţile necesare unui post într-unul din departamentele unei agenţii de publicitate.
În faza de început studenţii sunt încurajaţi să viziteze pagina de Facebook a companiei şi să răspundă într-un testelor de selectare. Proiectul se va desfăşura pe o perioadă 3 luni iar înscrierile vor fi acceptate până în data de 31 octombrie. Testele acestui program sunt concepute astfel încât să evalueze potenţialul candidaţilor, nicidecum să le ceară acestora cunoaşterea aprofundată a tehnicilor utilizate în industria de publicitate.
În evaluarea aplicaţiilor se va ţine cont de stilul, logica, talentul şi inspiraţia fiecărui candidat. Se va judeca prospeţimea, claritatea şi relevanţa ideilor creative dar mai ales abilităţile de relaţionare a candidaţilor în cadrul unei echipe.
La sfârşitul ediţiei se vor oferi internshipuri celor mai talentaţi studenţi pe o perioadă de 3 luni. "Pentru Ogilvy găsirea şi creşterea celor mai bune talente a fost întotdeauna unul din obiectivele noastre prioritare. Dincolo de contactul cu industria de comunicare - care înseamnă un avantaj de necontestat pentru orice student - vrem să le arătăm celor înscrişi în Ogilvy RedCamp că lumea reală a publicităţii este una plină de posibilităţi", a spus Irina Iliescu, Corporate Officer Ogilvy&Mather România.
Ogilvy&Mather România a lansat cea de-a două ediţie a programului "Ogilvy Red Camp", un program de internship adresat studenţilor care îşi doresc să intre în lumea publicităţii. Ogilvy Red Camp este un proiect realizat de Ogilvy&Mather România, dedicat pregătirii tinerilor care au calităţile necesare