“Pentru noi, 2013 fost cu siguranta mai stabil decat 2012. Dar asta este consecinta directa a faptului ca in 2012 a fost primul nostru an de activitate si cel in care abia ne dumiream cum sa tinem barca pe apa. 2013 a fost un an al cresterii organice – ne-am dezvoltat mai mult in jurul clientilor existenti si mai putin din noi clienti. Ne-am consolidat echipa pentru a fi pregatiti tipului de proiecte ale clientilor existenti”, a afirmat Irina Pencea (foto 1), partener al companiei.
Jazz Communication a avut anul trecut o cifra de afaceri de 997.000 de euro si profit net de 18.000 de euro.
“Estimam ca si 2013 se va incheia cu un mic profit, si asta ne spune ca am pus bazele solide pentru viitor”, a mai spus Pencea.Au fondat compania in 2012 si au 22 de angajati
Fondatorii Jazz Communication sunt Irina Pencea (partener), Valentin Suciu (partener si creative director) si Diana Benko (partener si BTL director), cei trei avand peste 15 ani experienta pe piata locala.
Agentia are in prezent 22 de angajati care lucreaza pentru branduri Provident, Baneasa Shopping City, Grand Cinema Digiplex, Lay’s, Star, Krax, Muller, Golden Brau, Vichy Romania, La Roche-Posay, Dr. Oetker sau Cillit.
“Nu cred ca a trecut o luna de cand am deschis agentia in care sa nu avem un pitch pentru un nou proiect sau un nou client. Suntem in continuare activi in a cauta business in categoriile pe care nu le avem acoperite in portofoliu”, a afirmat Diana Benko (foto 2), partener si BTL director al Jazz Communication.
Citeste si:Ce faci in weekend? Recomandarile saptamanii 28-30 iunieCantaretul Jamie Cullum vrea sa isi lanseze propria revistaTop 10 masini verzi: alimentarea pe GPL bate hibridele
Primele proiecte ale Jazz Communication au fost pentru Danone si promotia “Hai la marea rontaiala” pentru Lay’s, Star si Krax in ianuarie 2012, urmate de lansarea in BTL