Wagner Arte frumoase si povesti…o companie care cumva isi spune povestea din nume. Fondatoarele se numesc Wagner, businessul este unul de arta, iar arta... una care iti prezinta o poveste.
Pentru ca afacerea celor doua surori, artistul plastic Ana Wagner (foto stanga) si sora ei Irina Wagner, specializata in economie, a inceput dupa ce Ana Wagner a descoperit ca povestile pot fi spuse si pe portelan. Iar dupa ce Ana a colaborat cu diverse magazine de design si a participat la mai multe festivaluri, la inceputul lui 2006, cele au investit 10.000 de euro pentru a deschide un magazin pe bulevardul Carol. Investitia a fost facuta in amenajarea spatiului, chirie, stocul de marfa, dar si pentru promovare.
Pentru ca Irina Wagner lucrase anterior in domeniul finantelor, la Banca Nationala a Romaniei ori la programul de voluntariat Peace Corps dezvoltat de SUA, printre primii clienti ai Wagner Arte frumoase si povesti s-au numarat bancile si companiile multinationale.2013 a fost cel mai bun an. Oamenii cu banii nu mai vor produse de masa
Daca in primii ani vanzarile catre companii insemnau 60-70%, acum cadourile corporate inseamna in jur de 20-30% din vanzari.
Pentru acest an, Irina Wagner estimeaza o cifra de afaceri in jurul a 100.000 de euro si un profit mic, dar pentru care nu face prognoze. De asemenea, pentru aceasta afacere lucreaza 12 angajati, dintre care 3-5 sunt colaboratori.
„Anul acesta a fost de departe cel mai bun. Oamanii care inca mai au bani vor sa se desparta de produsele de masa, industrializate si isi doresc produse scumpe”, a explicat Irina Wagner, managing partner al Wagner Arte frumoase si povesti.
Si, daca in primii doi ani businessul s-a axat pe vanzarea de portelanuri pictate, din 2008 cele doua surori au introdus si colectii de bijuterii de lux, iar din 2011 obiecte de iluminat. Totodata, din 2011 au fost lansate