Tehnicile moderne de construire a brandurilor se bazează pe activarea simțurilor prin implicarea directă a consumatorilor și a noilor tehnologii. Trecem printr-o perioadă în care multe business-uri se luptă cu vremurile, se inventează sau se reinventează. Și pentru că de cele mai multe ori, brandul reprezintă de fapt business-ul în sine, tot mai multe branduri își caută locul în mintea și inima consumatorilor.
Obiectivul ownerului de business este ca prin intermediul brandului să obțină valoare adăugată pentru compania sa, pentru clienți săi și pentru angajați. Pentru asta ei trebuie să descopere brandul și ce ar putea el să devină analizând percepțiile despre business ale clienților și eventual ale prospecților. Esența business-ului trebuie suprinsă simbolic în logo, iar tendințele în designul de logo merg acum către minimalism, simplitate și ușurința de a fi implementat pe diverse materiale și suporturi de comunicare.
Brandul vostru reprezintă business-ul vostru.
Iată câteva sfaturi pentru antreprenorii aflați la primul contact cu brandingul:
1.Aflați ce ESTE brandul vostru și ce Nu este. „Un brand NU este un logo. Un brand NU este un produs. Un brand este o idee sau un concept unic perceput de mintea și inima consumatorului”, după cum spunea Al Ries, celebrul expert în maketingul brandurilor. Un brand este o promisiune de business, promisiunea unor beneficii și a unor valori punctuale pentru consumator. O promisiune esențială și relevantă pentru consumator și diferită față de ce promit competitorii. Este suma tuturor experiențelor și percepțiilor în legătură cu business-ul și brandul asociat lui. Este acel ceva ce rămâne în mintea și inima clienților existenți, a partenerilor și a prospecților.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro