Grupul de comunicare BV McCann Erickson România are ca obiectiv să crească afacerile din publicitatea online (digital media), în condiţiile în care acest segment înregistrează creşteri de 10% pe an atât în România, cât şi la nivel internaţional, potrivit lui Richard Bonner-Davies, preşedintele McCann Worldwide pentru Europa Centrală şi de Est.
„Segmentul publicităţii online avansează cel mai rapid, cu 10% pe an. Ponderea clienţilor care aleg publicitatea online în loc de publicitatea tradiţională este într-o continuă creştere. De aceea, obiectivul nostru este să ne axăm pe acest segment“, a declarat pentru ZF Richard Bonner-Davies.
Piaţa de publicitate online - care include atât reclamele pe Google, Facebook sau alte reţele sociale, dar şi cea de pe site-uri - a crescut constant în ultimii ani, o perioadă marcată de criza financiară. În aceeaşi perioadă însă, piaţa totală de publicitate a scăzut atât la nivel internaţional, cât şi local. În România, spre exemplu, piaţa de publicitate a ajuns la un total de aproape 300 de milioane de euro, faţă de peste jumătate de miliard de euro în anii de boom. Continuarea pe ZFCorporate
Grupul de comunicare BV McCann Erickson România are ca obiectiv să crească afacerile din publicitatea online (digital media), în condiţiile în care acest segment înregistrează creşteri de 10% pe an atât în România, cât şi la nivel internaţional, potrivit lui Richard Bonner-Davies, preşedintele McCann Worldwide pentru Europa Centrală şi de Est.
„Segmentul publicităţii online avansează cel mai rapid, cu 10% pe an. Ponderea clienţilor care aleg publicitatea online în loc de publicitatea tradiţională este într-o continuă creştere. De aceea, obiectivul nostru este să ne axăm pe acest segment“, a declarat pentru ZF Richard Bonner-Davies.
Piaţa de publicitate online - care include atât