Duminică seara, Pro TV, Antena 1 și TVR 1 s-au bătut în producții. Antena 1 a avut X-Factor, Pro TV a contraatacat cu Eroi de sacrificiu 2, iar la TVR 1 a revenit Andreea Marin, cu Prețuiește viața. Cine a câștigat?
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul în care cele trei emisiuni s-au intersectat (20.45-22.26).
Blockbusterul de pe Pro TV, care a adunat toată “floarea” eroilor de acțiune, de la Schwarzenegger și Stallone, la Bruce Willis și Van Damme, a fost pe primul loc.
La revenirea pe TVR 1, Andreea Marin (cu o emisiune care amintea de Surprize, surprize) a fost pe locul cinci pe intervalul de bătaie cu celelalte două producții. Cifrele, în continuare.
NAȚIONAL. Pe intervalul de intersecție X-Factor – Eroi de sacrificiu – Prețuiește viața, filmul de pe Pro TV a fost urmărit, la nivel național, de aproape 2,3 milioane de români.
Pe locul doi a fost Kanal D, cu Ochiii din umbră și Autobuzul lui Vârciu. X-Factor a fost pe poziția a treia. La nivel național, Andreea Marin avea o medie de aproape 780.000 de români pe minut și a ocupat locul cinci.
URBAN. La orașe, distanța dintre primele poziții a fost mai mică. Filmul de pe Pro TV a fost văzut de 1,3 milioane de orășeni pe minut. Locul doi a fost al emisiunii X-Factor, la 300.000 de persoane în urmă.
În mediul urban, Andreea Marin a scos, pe intervalul de itersecție, o medie de aproape 400.000 de persoane pe minut.
COMERCIAL. Public tânăr pentru Eroii de sacrificiu: 871.000 de persoane între 18 și 49 de ani pe minut (15,7 rating). A urmat Antena 1, cu 560.000 de oameni din targetul comercial (10,1 rating).
Pe intervalul de intersecție, Andreea Marin avea doar 107.000 de persoane din zona comercială, adică 1,9 rating.
Audiența posturilor TV pe intervalul de intersecție Eroi de sacrificiu 2 – X-Factor – Prețuiește viața (20.45-22.26) la nivel N