Unele masini reusesc sa creasca de-a lungul timpului atat de mult in ochii cumparatorilor, incat preturile lor ajung de-a dreptul incredibile, peste zeci de ani.
In anul 1981, in revista Hemmings Motor News se facea reclama unei masini Ferrari 250 GTO, din 1964. Ea era vanduta atunci de un dealer auto din Joliet, Illinois, cu pretul de 733.000 de dolari, in banii de acum, scrie Fox News.
Cu cateva saptamani in urma, un asemenea model s-a vandut pentru suma de 50 de milioane de dolari, stabilind un adevarat record in domeniu.
In 1963, fiul unui afacerist din domeniul echipamentului de pescuit, John Shakespeare, vindea colectia sa de 30 de masini clasice Bugatti. Pretul era de 250.000 de dolari.
Aceasta colectie valoreaza in ziua de azi in jur de 100 de milioane de dolari, ea incluzand si modelul Bugatti Royale, una dintre cele mai scumpe masini de pe planeta in prezent. Shakespeare a cumparat un astfel de model in anul 1956 pentru suma de 9.000 de dolari.
In acelasi numar al revistei Hemmings Motor News erau scoase la vanzare si doua masini Shelby Cobra, pretul pachetului fiind sub 100.000 de dolari.
Modelul Shelby Cobra 289 costa atunci 30.000 de dolari, iar modelul mai mare, Shelby Cobra 427, era scos la vanzare pentru 60.000 de dolari. Ele valoreaza acum 900.000, respectiv 1,3 milioane de dolari.
Unele masini reusesc sa creasca de-a lungul timpului atat de mult in ochii cumparatorilor, incat preturile lor ajung de-a dreptul incredibile, peste zeci de ani.
In anul 1981, in revista Hemmings Motor News se facea reclama unei masini Ferrari 250 GTO, din 1964. Ea era vanduta atunci de un dealer auto din Joliet, Illinois, cu pretul de 733.000 de dolari, in banii de acum, scrie Fox News.
Cu cateva saptamani in urma, un asemen