Autorităţile române nu au avut nici un termen-limită pentru finalizarea privatizării CFR Marfă, astfel că şi-au îndeplinit obligaţiile asumate prin scrisoarea de intenţie, a declarat Guillermo Tolosa, reprezentantul FMI pentru România şi Bulgaria.
„România şi-a îndeplinit obligaţiile din scrisoarea de intenţie, care au inclus iniţierea unui proces de privatizare a CFR Marfă. Există, de asemenea, un angajament ferm pentru transferul proprietăţii şi al controlului, dar nu a fost stabilit nici un deadline în acest sens, în condiţiile în care aceste lucruri depind de factori pe care Guvernul nu îi poate controla”, a spus Tolosa, citat de Agerpres. Întrebat dacă Guvernul are vreo responsabilitate privind eşecul privatizării CFR Marfă, el a răspuns: „Este prea devreme pentru a trage astfel de concluzii. Trebuie făcute cu atenţie analize pentru a fi învăţate lecţiile pentru viitor”. Reprezentantul FMI a adăugat că Guvernul ar trebui să continue activităţile privind privatizarea CFR Marfă. Întrebat când ar trebui reluată privatizarea, Tolosa a precizat că FMI va discuta cu autorităţile române paşii următori cu ocazia vizitei care începe marţi.
Autorităţile române nu au avut nici un termen-limită pentru finalizarea privatizării CFR Marfă, astfel că şi-au îndeplinit obligaţiile asumate prin scrisoarea de intenţie, a declarat Guillermo Tolosa, reprezentantul FMI pentru România şi Bulgaria.
„România şi-a îndeplinit obligaţiile din scrisoarea de intenţie, care au inclus iniţierea unui proces de privatizare a CFR Marfă. Există, de asemenea, un angajament ferm pentru transferul proprietăţii şi al controlului, dar nu a fost stabilit nici un deadline în acest sens, în condiţiile în care aceste lucruri depind de factori pe care Guvernul nu îi poate controla”, a spus Tolosa, citat de Agerpres. Întrebat dacă Guvernul are vreo responsabilitate privind eşecul privatiză