Pentru a veni în întâmpinarea clienților și a facilita accesul în centrul comercial, AFI Europe investește în extinderea celor două intrări prin instalarea unor uși rotative moderne, de dimensiuni mari. Reprezentantii mall-ului spun ca numarul mare de clienti reprezinta motivul pentru care vor fi luate o serie de masuri.
„Încă de la bun început, am estimat un interes ridicat față de AFI Palace Ploiești și ne-am pregătit pentru asta. Însă realitatea a depășit cu mult așteptările noastre inițiale, un semn extrem de pozitiv, care arată că pasiunea și munca pe care am investit-o în acest proiect a fost foarte apreciată de clienți. În acest context, pentru a le răsplăti entuziasmul cu care au întâmpinat noul centru comercial, este firesc să facem toate investițiile necesare pentru a le oferi clienților noștri o experință cât mai plăcută, care începe chiar la intrarea în mall. Ușile rotative suplimentare pe care le-am comandat cu acest scop vor fi instalate până în decembrie”, a declarat Israel Vizel, Manager of Romania Malls Division.
Succesul AFI Palace Ploiești se datorează, desigur, și colaborării excelente dintre managementul mall-ului și chiriașii acestuia. Un astfel de exemplu este Cora, care a contribuit semnificativ la traficul înregistrat de noul centru comercial.
„Cora a atras, de asemenea, un număr foarte mare de clienți. Fără îndoială, buna colaborare dintre mall şi hypermarket a transformat AFI Palace Ploiești într-unul dintre cele mai importante puncte comerciale din centrul orașului”, a adăugat Israel Vizel.
Traficul peste așteptări a generat, totodată, o cerere ridicată în zona restaurantelor. Astfel, AFI Europe România a decis să achiziționeze un număr suplimentar de mese și scaune, pentru a răspunde necesității de extinderere a acestui perimetru.
Pentru a veni în întâmpinarea clienților ș