Noi restricţii, acelaşi scandal
De mâine vor fi introduse noi limite de circulaţie, pe timpul nopţii, pentru transportul spre sudul litoralului, pentru efectuarea testelor de rezistenţă, şi urmează ca traficul rutier să fie oprit, alternativ, şi ziua
Prefectul judeţului: „Opririle se fac pentru ca podul să nu mai fie supus vibraţiei“
După ce au trecut pe jos podul, acum navetiştii vor avea de aşteptat cu orele până la reluarea circulaţiei
De mai bine de trei săptămâni, traficul pe podul de la Agigea, structură care face legătura cu sudul judeţului, peste Canalul Dunăre – Marea Neagră, ţine prima pagină a publicaţiilor, iar măsurile luate par să conducă, într-un final, tot la necesitatea închiderii definitive a traficului. Lucrările de reabilitare trebuiau terminate de mai mult timp, însă acestea sunt cu mult întârziate, iar traficul continuă să se efectueze pe structura podului. După ce specialiştii din cadrul Companiei Naţionale de Drumuri şi Poduri au decis închiderea definitivă a podului, până la finalizarea lucrărilor, primarii din partea de sud a judeţului Constanţa au sărit în capul autorităţilor judeţene şi centrale pentru ca această măsură să nu intre în vigoare de la 1 octombrie, aşa cum se ceruse. Astfel, a fost nevoie de o vizită a premierului Victor Ponta în judeţ, pentru ca podul să rămână deschis pentru traficul cu masa de până la 3,5 tone, căruia i se adaugă maşinile de intervenţie. Ieri, prefectul judeţului, Eugen Bola, s-a întâlnit, din nou, cu reprezentanţi ai instituţiilor centrale implicate în executarea lucrărilor la pod, dar şi cu primari din judeţ, pentru a lua noi măsuri.
Concluzia discuţiilor este una ce nu face altceva decât să declanşeze haosul pe drumul spre Mangalia, în condiţiile în care de miercuri, 23 octombrie, timp de trei nopţi – în intervalul 23.00 – 4.45 –, traficul va fi oprit alternativ, câte 15 min