Yahoo! Finance, cel mai popular site de știri financiare, și-a schimbat radical radical înfățișarea în jurul orei 21:00, noul format permițând vizualizarea mai multor informații decât anterior, pe o pagină mai lată și cu o grafică în tonuri mai strălucitoare. Dincolo de aspectul vizual modern, Yahoo! Finance venea cu un mod de prezentare a conținutului total nou. Totuși, în mod bizar, la circa două ore și jumătate de la lansarea noului format, Yahoo Finance a revenit pe varianta anterioară. Vezi cu ce schimbări principale venea Yahoo.
Potrivit statisticilor, Yahoo Finance are în jur de 50 milioane de vizitatori unici pe lună, fiind urmat de CNBC, cu 49 milioane.
Primul lucru pe care îl observi la noua înfățișare a Yahoo Finance, varianta americană (http://finance.yahoo.com/), este tripleta de grafice ale indicilor principali de pe Wall Street – Dow Jones, S&P 500 și Nasdaq Composite. Pe vechea formă, doar S&P 500 avea un grafic mai detaliat în susul paginii, însă acum toți cei trei indici au grafic detaliat și colorat în verde și roșu, în funcție de creșterile sau scăderile înregistrate (vezi foto 2).
Un alt lucru care ia ochii sunt culorile titlurilor - un albastru-mov deschis, similar cu cel folosit la serviciul de mail al Yahoo, de asemenea schimbat recent, față de un albastru fără strălucire în varianta anterioară (vezi foto 4)
Imediat sub grafice găsim știrea principală, de deschidere, iar în dreapta ei găsim 3 dintre cele mai importante știri.
O noutate absolută este introducerea unei benzi cu știrile principale ale zilei, ce pot fi derulate înainte sau înapoi, similar cu modelul de bandă introdus de Yahoo pe pagina principală (http://www.yahoo.com/) în urmă cu circa un an. Numai că, dacă pe Yahoo.com, simpla trecere a cursorului peste o știre din această bandă schimbă automat știrea din deschidere, în cazul Yahoo Finance, știr