In doar doua decade, tehnologia digitala a transformat lumea. Sunt aproape la fel de multi clienti ai serviciilor mobile ca locuitori ai planetei: 6,8 miliarde versus populatia globala de 7,1 miliade. Iar 40% din populatie este online.
Mai mult de atat, utilizatorii adopta rapid noile tehnologii: daca Google a atins in 6 ani 50 milioane de utilizatori, retelei sociale Google+ i-au trebuit doar 88 de zile pentru a atinge aceasta valoare.
Pe masura ce consumatorii fac trecerea de la calculatoare la telefoane inteligente (smartphones) si tablete, ei se pot documenta, pot compara preturi si pot cumpara orice, oriunde. Accesul rapid la serviciile si produsele Apple, Google si Amazon este tipul de acces pe care consumatorii acum se asteapta sa il primeasca de la orice companie.
"Este timpul ca asiguratorii sa evolueze si sa raspunda acestor provocari, pentru ca nimeni nu isi permite sa ramana in zona marginala a fenomenului digital.", spune Elena Badea, director de marketing, EY Romania. In lumina acestui imperativ, EY a realizat studiul "Insurance in a digital world: The time is now", bazat pe raspunsurile a 100 de jucatori din industrie, pentru "a intelege cum agenda digitala poate modela sectorul asigurarilor si in ce masura companiile de asigurari inteleg si exploateaza oportunitatile oferite de digital".
Intr-un moment in care schimbarile digitale sunt atat de rapide incat a ramane pe loc inseamna de fapt a ramane foarte in urma, acest chestionar ofera observatii pe care asiguratorii le pot lua in considerare pentru a reusi in viitorul digital.
79% spun ca inca invata despre online si nu si-au dezvoltat inca un ghid digital
Un numar frapant de asiguratori nu au un business case actualizat pentru zona digitala. Aproape jumatate (47%) spun ca nu au o strategie digitala coerenta. Totusi, 57% spun ca in urmatorii trei ani intentioneaza s