În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetăţenilor, echipele E.ON Gaz Distribuţie – care acţionează la nivelul celor 20 de judeţe din aria de activitate a companiei – au avut în jur de 111.000 de intervenţii, din care circa 11.600 în judeţul Mureş, care înseamnă tot atâtea situaţii cu potenţial de risc şi care au fost soluţionate. „În cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor noastre, rugăm cetăţenii să aplice următoarele măsuri de siguranţă: să stingă toate focurile, să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele, să nu manevreze aparate electronice, să nu aprindă lumina, să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale”, se arată într-un comunicat de presă remis de Departamentul Comunicare Corporatistă al E.ON România. Numerele de telefon ale Call Center-ului de Urgenţă sunt următoarele: 0800.800.928 – număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă şi 0265.200.928 – număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie.
În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetăţenilor, echipele E.ON Gaz Distribuţie – care acţionează la nivelul celor 20 de judeţe din aria de activitate a companiei – au avut în jur de 111.000 de intervenţii, din care circa 11.600 în judeţul Mureş, care înseamnă tot atâtea situaţii cu potenţial de risc şi care au fost soluţionate. „În cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor noastre, rugăm cetăţenii să aplice următoarele măsuri de siguranţă: să stingă toate focurile, să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele, să nu manevreze aparate electronice, să nu aprindă lumina, să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale”, se arată într-un comunicat de presă remis de Departamentul Comunicare Corporati