După aproape o lună de campanie, organizatorii programului “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor” au introdus și posibilitatea de donație prin SMS.
Mecanismul inițial al campaniei de strângere de fonduri este unul inedit. Miile de monede aruncate de suporteri înainte de a intra la meciurile jucate de FC Steaua București pe teren propriu în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL) nu mai sunt irosite, ci sunt donate Fundației Mihai Neșu, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Pentru a răspunde cererii suporterilor care nu pot ajunge la stadion, dar doresc să se alăture inițiativei, organizatorii au introdus și posibilitatea de donație prin SMS.
Cei dornici să susțină cauza campaniei sunt invitați să trimită un SMS la numărul unic 8837. Fiecare SMS va aduce 2 Euro pentru copiii cu dizabilități sprijiniți de fundația Mihai Neșu.
Campania este inițiată de Graffiti Social Work, Fundația BBDO Group România, și Kaleidoscope Proxmity, agenția de digital a grupului BBDO.
Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope Proximity, oferă detalii despre evoluția campaniei:
“Ne-am bucurat să vedem că, la prima partidă, într-un singur punct de colectare, mii de suporteri au răspuns invitației noastre. Extinderea către SMS îi va ajuta și pe cei care nu ajung la stadion să susțină cauza acestui simbol al fotbalului românesc. Și pentru că în campaniile de donații prin SMS sincronizarea înseamnă totul, vă invit chiar acum să tastați 8837. Nu mai târziu pentru că veți uita..sau veți citi altceva..ci chiar acum!””
Campania “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor” a debutat pe 1 octombrie, la partida FC Steaua București – FC Chelsea de pe Național Arena București. Atunci, suporterii au fost invitați să nu mai arunce monedele înainte de intrarea pe stadion, ci să le depună într-un dispozitiv de colectare special amenajat.
Același