News De aproximativ două săptămâni, ANAF a început în forță o campanie de mobilizare a contribuabililor, în vederea creșterii conformării voluntare, potrivit site-ului juridice.ro.Primul pas al acestei campanii constă în transmiterea către contribuabili a unor scrisori de avertizare asupra eventualității unei inspecții fiscale.
Pe scurt, scrisoarea ANAF atenționează firmele din România că vor face obiectul unei analize de risc și în condițiile în care se constată inadvertențe între datele furnizate de contribuabil și evidența ANAF, se va lua decizia efectuării unei inspecții fiscale.
VEZI SCRISOAREA ANAF mai jos.
Scopul declarat al scrisorii este de a acorda contribuabilului timpul necesar în vederea depunerii tuturor declarațiilor fiscale omise și efectuării corecțiilor necesare. De asemenea, ANAF ține să atenționeze asupra exercitării în mod corect a deducerilor, atât din punctul de vedere al TVA, cât și al impozitului pe profit.Ce este în spatele acestor scrisori: prima jumătate a anului 2013 s-a remarcat prin cel mai scăzut procent de declarare și colectate a veniturilor fiscale la bugetul de stat.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET
News De aproximativ două săptămâni, ANAF a început în forță o campanie de mobilizare a contribuabililor, în vederea creșterii conformării voluntare, potrivit site-ului juridice.ro.Primul pas al acestei campanii constă în transmiterea către contribuabili a unor scrisori de avertizare asupra eventualității unei inspecții fiscale.
Pe scurt, scrisoarea ANAF atenționează firmele din România că vor face obiectul unei analize de risc și în condițiile în care se constată inadvertențe între datele furnizate de contribuabil și evidența ANAF, se va lua decizia efectuării unei inspecții fiscale.
VEZI SCRISOAREA ANAF mai jos.
Scopul declarat al scrisorii este de a acorda contribuabilului