Podul Calafat-Vidin are aproximativ 20 de probleme serioase, relevă o inspecţie a Ministerului bulgar al Transporturilor, informează site-ul Novinite.com.
"Nu înţeleg de ce presa a relatat doar despre o singură gaură în asfalt, pe podul Calafat-Vidin, când de fapt sunt numeroase gropi şi alte probleme", a declarat ministrul bulgar al Transporturilor, Danail Papazov.
Podul a fost asfaltat în urmă cu patru luni, dar presa a relatat că există deja o groapă mare pe sensul dinspre România spre Bulgaria.
Verificările tehnice realizate de specialiştii bulgari au evidenţiat probleme cu scurgerea apei, care ajunge să se infiltreze în asfalt.
"Dacă acest lucru ne poate oferi vreo satisfacţie, partea română a podului este într-o stare mai proastă", a adăugat Papazov.
În plus, pe pod există şi probleme cu iluminatul şi chiar cu semafoarele pentru controlul traficului.
Ministrul bulgar al Transporturilor a declarat că în contract nu există nicio clauză prin care compania care a construit podul, FCC (Spania), să fie obligată să repare eventualele probleme apărute.
Podul Calafat-Vidin are aproximativ 20 de probleme serioase, relevă o inspecţie a Ministerului bulgar al Transporturilor, informează site-ul Novinite.com.
"Nu înţeleg de ce presa a relatat doar despre o singură gaură în asfalt, pe podul Calafat-Vidin, când de fapt sunt numeroase gropi şi alte probleme", a declarat ministrul bulgar al Transporturilor, Danail Papazov.
Podul a fost asfaltat în urmă cu patru luni, dar presa a relatat că există deja o groapă mare pe sensul dinspre România spre Bulgaria.
Verificările tehnice realizate de specialiştii bulgari au evidenţiat probleme cu scurgerea apei, care ajunge să se infiltreze în asfalt.
"Dacă acest lucru ne poate oferi vreo satisfacţie, partea română a podului este într-o stare mai proastă", a adăugat Pa