Mirosul de gaz trebuie semnalat de urgenta la Call Center-ul E.ON Gaz Distributie. Acesta functioneaza non-stop si poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Numerele de telefon se regasesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar si pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
Indiferent de locul in care ne aflam, pe strada, acasa sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie sa fie responsabil si sa semnaleze orice situatie in care se simte miros de gaz, apeland urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distributie.
In anul 2012, in urma apelurilor telefonice venite din partea cetatenilor, echipele E.ON Gaz Distributie - care actioneaza la nivelul celor 20 de judete din aria de activitate a companiei - au avut in jur de 111.000 de interventii, din care circa 3.900 in judetul Maramures, care inseamna tot atatea situatii cu potential de risc si care au fost solutionate.
In cazul in care simt miros de gaz in interiorul locuintei, pana la venirea echipelor noastre, cetateni sunt rugati sa aplice urmatoarele masuri de siguranta
sa stinga toate focurile
sa deschida imediat toate usile si ferestrele
sa nu manevreze aparate electronice
sa nu aprinda lumina
sa nu verifice cu flacara instalatiile de gaze naturale.
Numerele de telefon ale Call Center-ului de Urgenta: 0800.800.928 (numar gratuit, apelabil din principalele retele de telefonie fixa si mobila); 0265.200.928 (numar taxabil cu tarif local din reteaua Romtelecom si cu tariful operatorului pentru toate celelalte retele de telefonie).
Call Center-ul de Urgenta al E.ON Gaz Distributie functioneaza in regim non-stop si asigura preluarea cu operativitate a apelurilor ce vizeaza sesizarile de natura tehnica privind sistemul de distributie sau instalatiile interioare de utilizare a gazelor natur