Studiul realizat de platforma de livrare mâncare, Foodpanda, arată că numărul de comenzi lansate zilnic creşte cu până la 30% în zilele în care se înregistrează temperaturi scăzute, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro, a declarat: "De la lansarea platformei foodpanda.ro pe piaţa din ţara noastră au fost câteva zile cu vreme nefavorabilă şi în special în zilele în care a plouat s-a simţit o creştere pronunţată a numărului de comenzi".
Astfel, în prima săptămână a acestei luni, atunci când în capitală au fost înregistrate ploi abundente şi temperaturi de doar 10 grade Celsius, numărul comenzilor de mâncare plasate zilnic prin intermediul website-ului şi aplicaţiei foodpanda.ro a crescut cu 25-30% faţă de zilele în care vremea a fost mai caldă, se explică în comunicat.
Potrivit estimărilor platformei de livrare mâncare, pe măsură ce iarna se apropie, iar starea vremii se va înrăutăţi, numărul comenzilor va continua să crească faţă de perioada verii.
Foodpanda, împreună cu brandul afiliat Hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 28 de ţări.
F.A. Studiul realizat de platforma de livrare mâncare, Foodpanda, arată că numărul de comenzi lansate zilnic creşte cu până la 30% în zilele în care se înregistrează temperaturi scăzute, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro, a declarat: "De la lansarea platformei foodpanda.ro pe piaţa din ţara noastră au fost câteva zile cu vreme nefavorabilă şi în special în zilele în care a plouat s-a simţit o creştere pronunţată a numărului de comenzi".
Astfel, în prima săptămână a acestei luni, atunci când în capitală au fost înregistrate ploi abundente şi temperaturi de doar 10 grade Celsius, numărul comenzilor de mâncare plasate zilnic prin intermediul we