Un număr de 6,8 miliarde de persoane sunt clienţi ai serviciilor mobile, la nivel mondial, dintr-un total de peste 7,1 miliarde locuitori, dar cu toate acestea doar un segment de 5 la sută din managementul de top din industria asigurărilor utilizează reţelele de socializare Twitter sau Facebook, arată un studiu EY.
'În doar două decenii, tehnologia digitală a transformat lumea. Sunt aproape la fel de mulţi clienţi ai serviciilor mobile ca locuitori ai planetei: 6,8 miliarde versus populaţia globală de 7,1 miliade. Iar 40% din populaţie este online. Mai mult de atât, utilizatorii adoptă rapid noile tehnologii: dacă Google a atins în 6 ani 50 milioane de utilizatori, reţelei sociale Google+ i-au trebuit doar 88 de zile pentru a atinge această valoare. Pe măsură ce consumatorii fac trecerea de la calculatoare la telefoane inteligente (smartphones) şi tablete, ei se pot documenta, pot compara preţuri şi pot cumpăra orice, oriunde. Accesul rapid la serviciile şi produsele Apple, Google şi Amazon este tipul de acces pe care consumatorii acum se aşteaptă să îl primească de la orice companie', arată studiul Insurance in a digital world: The time is now.
Potrivit studiului, 79 la sută din cei chestionaţi spun că încă învaţă despre online şi nu şi-au dezvoltat un ghid digital, iar un număr frapant de mare de asiguratori nu au un business case actualizat pentru zona digitală.
Aproape jumătate dintre cei chestionaţi (47%) spun că nu au o strategie digitală coerentă. Totuşi, 57% arată că, în următorii trei ani, intenţionează să-şi definească o motivaţie pentru zona de digital, actualizată în mod constant, care să integreze bugete şi estimări detaliate, incluzând şi planificare HR şi financiară.
57 la sută dintre aceştia au modele operaţionale care nu facilitează activitatea digitală
Cei mai mulţi respondenţi au decl