Centru de relaţii cu publicul la Administraţia Social Comunitară din Oradea. Cetăţenii care au de rezolvat probleme la această insituţie nu vor mai fi purtaţi de la o uşa a alta, cererile lor fiind preluat într-un singur loc. Noul centru a creat un spaţiu adecvat şi suficient de mare pentru a prelua întreaga activitate de relaţii cu publicul a instituţiei. Astfel, fiecare compartiment este reprezentat în noul centru.
Realizarea centrului de relaţii cu publicul s-a născut din dorinţa creşterii serviciilor faţă de cetăţeni, dorinţă de a-i respecta pe cei care beneficiază de serviciile oferite de Administraţia Social Comunitară Oradea, persoane care au nevoie de o atenţie deosebită din partea autorităţilor locale.
Din respect pentru cetăţeni
“Dorim să facilităm accesul persoanelor la serviciile oferite de ASCO prin intermediul unui centru de relaţii cu publicul, un centru modern care să răspundă tuturor nevoilor celor care se adresează instituţiei noastre. În acelaşi loc este reprezentat compartimentul de Resurse Umane, Protectia Copilului, compartimentul Social, cel de Prevenire a Marginalizării Sociale, dar şi informaţii diverse unde cetăţeanul poate obţine informaţii”, a spus Arina Moş, director executive al ASCO
Personalul centrului a fost adus din interiorul instituţiei şi a participat la un curs de perfecţionare pentru funcţionari publici.
Prezent la inaugurare, primarul Ilie Bolojan a spus: “Felicit conducerea ASCO pentru această iniţiativă, sunt ferm convins că acest centru de relaţii cu publicul va oferi un real sprijin cetăţenilor, totodată doresc mult succes colegilor noştri de la ASCO la realizarea programelor şi proiectelor derulate”.
Cetăţenii pot accesa serviciile oferite de centrul de relaţii cu publicul luni, marţi, miercuri şi vineri între orele 07.30 – 16.30, iar joi programul cu publicul este între 07.30 şi 18.30.