Furnizorii de gaz atrag atenţia că orice apariţie a mirosului de gaz trebuie semnalată, fiind disponibile două numere de telefon pentru apeluri de urgenţă. Alerta aceasta este importantă pentru că, numai în anul 2012, în judeţul Hunedoara, a fost nevoie de 4.600 de intervenţii în astfel de cazuri, iar riscurile trebuie evitate.
Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie funcţionează non-stop şi poate fi apelat la numerele de telefon 0800.800.928 - număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă sau 0265.200.928 - număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie. Aceste numere de telefon se regăsesc pe versoul facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
„Indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să fie responsabil şi să semnaleze orice situaţie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie. Este deosebit de important să fim anunţaţi imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre să intervină la timp pentru a putea preveni apariţia unor evenimente grave”, spune Florentina Maghiar, specialist comunicare externă E.ON Gaz Distribuţie.
Specialiştii recomandă cetăţenilor ca în cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor E.ON Gaz Distribuţie, să aplice următoarele măsuri de siguranţă: să stingă toate focurile, să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele, să nu manevreze aparate electronice, să nu aprindă lumina, să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale.
Furnizorii de gaz atrag atenţia că orice apariţie a mirosului de gaz trebuie semnalată, fiind disponibile două numere de telefon pentru apeluri de urgenţă. Alerta aceast