TIMIȘOARA. Va mai trece ceva vreme până să putem circula pe Centura de Sud a orașului. Interpelat în ședința Consiliului Local de marți cu privire la acest subiect de consilierul Ovidiu Ciuhandu (PDL), primarul Nicolae Robu a precizat că s-a amânat posibilitatea finanțării pentru exercițiul financiar 2014-2020.
Este posibil ca printr-o realocare de fonduri să se finanțeze și mai devreme finanțarea lucrărilor. Centura este în jurisdicția CNADR, dacă era în a noastră luam măsuri să începem lucrările, a spus Robu.
Potrivit proiectului, Varianta de Ocolire a Municipiului Timişoara între DN 69 – DN 6 - DN 59 A – Strada Polonă (DJ591) se va întinde pe 13,731 km. Kilometrul 0+000 se află pe DN 69 (Arad) la km 6+354, punct în care se corelează cu Varianta de Ocolire Nord dintre DN 6 (Lugoj) şi DN 69 (Arad), finalizată în 2010.
Varianta de Ocolire va traversa calea ferată Timişoara – Arad printr-un pasaj superior CF, calea ferată Timişoara – Sânnicolau-Mare şi DN 6 spre Vama Cenad printr-un pasaj superior CF, DN 59 A spre Jimbolia, iar după o distanţă de 400 m va traversa calea ferată Timişoara – Jimbolia. Traversarea Canalului Bega se va face la km 13+389, traseul centurii urmând să se încheie după coborârea de pe acest pasaj.
TIMIȘOARA. Va mai trece ceva vreme până să putem circula pe Centura de Sud a orașului. Interpelat în ședința Consiliului Local de marți cu privire la acest subiect de consilierul Ovidiu Ciuhandu (PDL), primarul Nicolae Robu a precizat că s-a amânat posibilitatea finanțării pentru exercițiul financiar 2014-2020.
Este posibil ca printr-o realocare de fonduri să se finanțeze și mai devreme finanțarea lucrărilor. Centura este în jurisdicția CNADR, dacă era în a noastră luam măsuri să începem lucrările, a spus Robu.
Potrivit proiectului, Varianta de Ocolire a Municipiului Timişoara între DN 69 – DN 6 - DN 59 A – Strada