Grupul Leo Burnett a anuntat ca asigura, incepand cu luna august 2013, servicii de comunicare integrata pentru BRD Groupe Societe Generale.
Contractul de colaborare a fost stabilit pentru o perioada de trei ani, timp in care Leo Burnett va asigura servicii de ATL, strategie de brand, comunicare online si PR.
Agentia va propune o noua directie de comunicare pe termen mediu-lung si va implementa campanii integrate pentru BRD, atat pentru sustinerea imaginii companiei in randul numeroaselor publicuri-tinta, cat si pentru promovarea eficienta a produselor si serviciilor bancii.
„Partenerul nostru trebuie sa ne sprijine demersul comercial printr-o strategie adecvata si sa poata fi capabil sa integreze canalele de comunicare in campanii de succes, cu impact direct in pozitia noastra pe piata. Avem deci toate motivele sa credem ca vom face echipa buna cu noua noastra agentie”, a declarat Flavia Popa, secretar general al BRD Groupe Societe Generale.
BRD-Groupe Societe Generale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 900 de unitati, peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri.
BRD a raportat un profit net de 62 milioane lei in primul semestru, in crestere cu 58% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Grupul Leo Burnett a anuntat ca asigura, incepand cu luna august 2013, servicii de comunicare integrata pentru BRD Groupe Societe Generale.
Contractul de colaborare a fost stabilit pentru o perioada de trei ani, timp in care Leo Burnett va asigura servicii de ATL, strategie de brand, comunicare online si PR.
Agentia va propune o noua directie de comunicare pe termen mediu-lung si va implementa campanii integrate pentru BRD, atat pentru sustinerea imaginii companiei in randul numeroaselor publicuri-tinta, cat