Viitorul Mercedes GT AMG va purta pe dedesubt numeroase componente structurale de la SLS, pe care-l va înlocui în gama producătorului auto din Stuttgart din 2015. Cu o arhitectură V8 preferată pentru motorul twin-turbo de 4.0 litri, GT-ul de la Daimler va intra pe teritoriul boxerului de 3.8 litri ce animă versiunile Porsche 911 Turbo.
GT va fi mai compact ca SLS, aşadar cel de-al doilea supercar Daimler, care ar putea într-un final să primească denumirea comercială SLC, va fi pretabil chiar şi la o utilizare zilnică. Asemenea Porsche-ului 911, Mercedes GT AMG va evolua într-un grand tourer, deci şoferul va experimenta un condus ceva mai relaxant şi mai confortabil comparativ cu SLS-ul AMG.
GT-ul AMG va beneficia de arhitectura şi platforma cu nume de cod intern C190, va avea o formulă constructivă cu motor anterior retras, amplasat în spatele punţii frontale, şi tracţiune pe roţile posterioare. Acesta va utiliza într-o proporţie însemnată oţeluri speciale superioare şi aluminiul pentru a atinge dezideratul a 1.600 kg la gol.
În eforturile de a-i spori eficienţa, Mercedes GT va apela sub capotă la un V8 de 4.000 cmc cu o putere de 500 CP. În versiunea GT Black Series, tratamentul va presupune o upgradare la aproape 600 CP. Astfel, ca putere, GT se va poziţiona în preajma noilor sosiţi în gama Porsche, coupe-urile 911 Turbo (520 CP şi 660 Nm) şi 911 Turbo S (560 CP şi 710 Nm).
Supercarul Daimler GT/SLC este aşteptat să apără ca model oficial în toamna lui 2014 şi va ajunge în showroomuri abia în 2015. Preţul va fi de 100.000 de euro, adică la jumătate faţă de actualul SLS AMG.
Mercedes-Benz GT/SLC va intra în competiţie nu doar cu fabricantul din Zuffenhausen, ci şi cu modelele britanice Jaguar F-Type Coupe şi Aston Martin V8 Vantage, dar va viza şi casa italiană Maserati (coupe-ul GranTurismo).